8 Nisan 2011 Cuma

MUTFAK ŞEKERİ SUAY'dan KURABİYELER

         
           İşte benim 4,5 yaşındaki şeker kızım, prensesim Melek Suay :) Aslında bu resimler 2 ay öncesine ait. Kızımın "anne kurabiye yapalım mı?" dediği ve 2 yaşındaki şeker oğlanı uyutup hemen  kurabiye yapmaya başladığımız güzel bir gündü. Kurabiyenin hamurunu ben yoğurdum kızım merdane ile açtı  kalıplarla şekillendirdi, hindistan cevizi ve renkli şekerlere bulayıp  tepsiye dizdi. Bende ara ara yardım edip bu güzel anları fotoğrafladım. Kurabiye yapmaya bayılıyor Suay ve yaptığı kurabiyeleri "anne çok güzel yapmışım dimi" deyip yemeyi çok seviyor. Bana da  kızımın mutlu olduğunu görmenin sevinci ve iç huzuruyla mutfağı temizlemek düşüyor :)

                                            2011 merdane güzeli :)                                                      
                            
 Anne hamuru yoğurabilirmiyim artıkkk :)




                                                        veeeee başardııımmmm :)

Kurabiyeler fırına girmeye hazır....MUTLU SON :)

           Bu arada kurabiyenin tarifi daha önce yayınlamış olduğum kakaolu kokoş kurabiye  tarifinin kakao kullanılmadan yapılmış halidir.

18 yorum:

Minişin annesi dedi ki...

Çok tatlı maşallah o minik ellerine hamurlar da nasıl yakışmış :) Allah bağışlasın..
Benim oğlum da çok seviyor kurabiye yapmayı.. sürekli anne kurabiye yapalım mı diyor ;)

mutfagabuyrun dedi ki...

maşallah ne kadar şeker bir kızın var canım.ellerine sağlık şekerciğin.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

maşallah güzel kızına allah nazardan saklasın .eee anasına bak kızını al olmuş maharette:)
sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ne güzel kızın masaalah..ellerine sağlık kızının ve senin..

PaSaSofraM dedi ki...

masallah masallah ne tatli bu cici kiz:))
cokda becerekliymis:)
benim kizim yok 3 oglum var ama bende onlari mutfaga sokuyorum:)) bana yardim edebilmek icin yaris yapiyorlar ins. hep böylede devam ederler:))
Allah cocuklarimiza herzaman azim ve basarili olmalarini nasip eder insallah.

olsada yesek suzan dedi ki...

Minişin annesi; her gün kurabiye yapsalar bıkmaz çocuklar,amin hepimizinkini...

sevda; çok teşekkür edrim...

sezobigo; amin çok teşekkür ederim.

canım çekti pişirdim; çok teşekkür ederim canım...

paşasofram; allah sana da yardım etsin ben iki tane ile zor başediyorum:) amin inşallah..

Özgen dedi ki...

Çok şekermiş canım Allah bağışlasın.Çocuklarımızı mutfağa sokmak çok önemli ikinizin de ellerine sağlık anae kız dayanışması:)

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah küçük prensese.O kurabiyeler ne lezzetli olmuştur şimdi:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

becerikli annenin becerikli kızı maşALLAH çok tatlı çok cici yavrum ellerine sağlık cicişin yeni tarifler bekliyoruz
ikinizide öpüyorum sevgiler

OZLEM ANNE dedi ki...

suay'in ellerine saglik, benimde kizim ayni yasta, daha bugun kurabiye yapalim dedi:), ilk firsatta deniycem, sevgiler x

Adsız dedi ki...

Cok seker massallah ya:))
Allah nazarlardan korusun,amin.

Sende bana ziyarete geldigin icin tesekkür ederim:)

Unknown dedi ki...

Ayyyy ben onun o ellerini yerim yerim.
Maşallah!!! Allah nazarlardan korusun.
Ahh benim kzımda büyüsede bana böyle yardım etse ahh..

Ellerine sağlık annesi,benim içinde öp onu koklaya koklaya...

necla dedi ki...

yerim ben tomdik elleri... maşallah.. tadındanda yenmez o kurabiyeler şimdi
marifetli hanımın ellerine sağlık yeni tariflerinide bekliyoruz kızımıza duyurulur

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ziyaretin ve uy.icin tesekkurler suzancim.Masallah prensesin cok tatli,annesi gibi de marifetli.
Sevgilerimle...

Emel Kurt dedi ki...

selam maşallah kızın çok tatlı,allah a emanet olsun.tatlı kızdan harika kurabiyeler daha ne olsun sevgiler...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

:)) oy oy oyy yerim ben o fistigi! kirkbir kere MasAllah cok tatli :)
o minis balli ellerine saglik prensesin! sicacik sevgiler.. mutlu pazarlar canim..

çeşnici Handan dedi ki...

Yerim ben o merdane güzelini Allah bağışlasın kızın pek şeker eli de yatkın kurabiyelere eli değdiği için de nefis olmuşlar ikinizin de ellerine sağlık afiyetler olsun canım.

Adsız dedi ki...

cok guzel tariflerınız var cok beyenıyorum masallah kızınızda sızıngıbı becerıklı allah nazarlardan korusun onu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...