5 Nisan 2011 Salı

ARKADAŞLARLA GÜZEL BİR AKŞAM :) FATOŞ'UN SOFRASI

  
           Pazar akşamı iki aile  Fatoş'lara oturmaya gittik.Fatoş gündüzden arayıp ''akşama yemek yemeden gelin, hazırlık yapıcam" deyince arkadaşımızın döktüreceği aklımıza gelmişti ama içli köfte bizim için süpriz oldu diyebilirim. En çok ondan yedim zaten, bir de aç gidince allaahhhhh tıka basa yedik. Masada yaptığımız sohbetlerde açtıda açtı iştahımızı. Fatoş'a tekrar ellerine sağlık diyorum ve bu güzel sofrayı sizinle paylaşmak istiyorum.

 
                                           YALANCI TAVUK GÖĞSÜ

                                              İÇLİ    KÖFTE

                                                PATATES TOPLARI

 
BİBER DOLMASI ve PAZI SARMASI

 
GALETA UNLU POĞAÇA

 
                                                FINDIKLI  ÇITIR KURABİYE

9 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

masada bir kuş sütü eksik sanırım canım.menü süpermiş.arkadaşının ellerine sağlık.öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Bugün hep davet sofralarından gidiyoruz.Buna rejim nasıl dayansın canım.

herşey çok güzel gerçekten.


sevgiler;

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ne kadar dolu dolu güzel bir sofra ellerinize sağlık fatoş hanımın sizlerede afiyet olsun içliköfte ne diyeyim yutkundum

sarımutfak-hande dedi ki...

hepsi ayrı güzel fatoş hanımın ellerine sağlık size afiyetolsun canım

muhabbetsofrasi dedi ki...

ohhhh safanız olsun :)

Unknown dedi ki...

beni niye kimse çağırmıyor ya:(
çok üzülüyorum çok.:)
afiyet olsun size bana yine mutfağın yolu gözüktü malum kendin pişir kendin ye:)

yedirenk dedi ki...

hepside birbirinden güzel görünüyor,yapanın ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

insanın aklı kalıyor vallahi

Özgen dedi ki...

Valla hepsi harika olmuş olsa da yesek Suzancım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...