21 Mart 2011 Pazartesi

KAKAOLU KOKOŞ KURABİYE


           
              Annemlere giderken yaptım bu  kurabiyeleri. Kokoş kurabiye aslında hindistan cevizine bulanarak oluyor ama ben bu seferlik toz şekere batırıp yaptım umarım beğenirsiniz.


MALZEMELER:
  • 250 gr margarin (bir paket oda sıcaklığında olacak)
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 yumurta (sarısı içi,akı dışı için)
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi(içine)
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 5 su bardağı un
  • Hindistan cevizi (üzeri için)
YAPILIŞI:
  1.  Yumurtanın akını ayırın ve tüm malzemeleri karıştırıp kurabiye hamurunu yapın.
  2. Hamurdan ceviz büyüklüğünde yuvarlaklar yapıp  önce yumurtanın akına sonra hindistan cevizine bulayıp fırın tepsisine dizin.
  3.  175 derecede 20-25 dakika pişirin.AFİYET OLSUN.

12 yorum:

yedirenk dedi ki...

canım kurabiyeleri alıp,kaçıyorum:)

mutfagabuyrun dedi ki...

kurabiyeler harika olmuş canım benim.ellerine sağlık.öpüyorum.

olsada yesek suzan dedi ki...

Sevdacım çok sağol,yedirenk afiyet olsun :)

tanerinesi muazzez dedi ki...

Hakikaten olsa da yesek oldu bu benim için. Bende dün kurabiye yaptım ve diette olduğum için yiyemedim. Kimseyede diyette olduğu söylemiyorum. En iyisi ben biraz sizi ziyaret etmeyeyim:D

olsada yesek suzan dedi ki...

Ziyaretiniz için teşekkür ederim muazzez hanım insan görünce dayanamıyor değili mi çok iyi anlıyorum sizi ama yinede her zaman beklerim sevgiler...

Unknown dedi ki...

Çayımın yanına harika olur bu kurabiyeler.
Ellerine sağlıık.
Sevgiler.

Sanattryemek dedi ki...

blogunuzda cok gezdim,hersey cok guzel gorunuyor..ben ilk olarak ispanakli krepleri denemek istiyorum sunumlarida bir harika olmus..bide su sol alttaki kedi cok tatli :))
sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık cnm çok güzel görülüyo..olsada yesek:)

olsada yesek suzan dedi ki...

HAYAT CAFE teşekkür ederim,SANATTIR YEMEK ziyaretiniz için teşekkürler beğenmenize çok sevindim, CANIMÇEKTİPİŞİRDİM çok sağol hepinize sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuşlar harika görünüyorlar ellerine sağlık canım.

Tümay Öztürk dedi ki...

Kurabiyeler gerçekten çok lezzetli duruyor da benim aklım alttaki hamsi tavada kaldı:) Ellerine sağlık:)

behlulksn dedi ki...

görüntü çok şık ellerinize sağlık.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...