23 Nisan 2011 Cumartesi

ŞEKERLERİMDEN 23 NİSAN MUFFİNLERİ :)


BUGÜN 23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN :)
           Bugün ulu önderimiz ATATÜRK'ün tüm çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı. Evet bugün çocukların günü olduğu için bende mutfağımı çocuklarıma bıraktım. "Kızım bugün mutfak senin ne yapmak istersin ? " dedim,  "yaşasın ben mastır şef oldum "diye çok sevindi kızım. Önce pastamı yapsak dedi ama sonra vazgeçti, 23 Nisan muffinleri yapalım diyerek adınıda koymuş oldu.
         Bende bol bol fotoğraf çektim, çok hoşuma gitti paylaşmak istedim sizlerle. Bazen çok kavga ederler bazen böyle sürekli sarılıp öpüşürler  benim canlarım. Çok eğlendik gerçekten hatta kızım "anneciğim bugünü hiç unutmayacağım" dedi nasıl mutlu oldum anlatamam.


                                                                                                    
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun...


Tüm çocukların bayramını kutluyorum ve resimli tarifimize geçiyorum. Mutlu günler......

MALZEMELER:
  • 1 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • yarım çay bardağı sıvıyağ
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • yarım su bardağı süt
  • 1 buçuk su bardağı un
  • yarım paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1  paket pasta kreması
YAPILIŞI:
1. Yumurtayı derin bir kaba kırın, şekeri de ilave ederek iyice çırpın.

2. Sıvıyağı ve kakaoyu ekleyip karıştırın.

3. Sütü de ilave edip karıştırın.

4. Unu, kabartma tozunu ve vanilyayı eleyerek ilave edin ve karıştırın.

 5. Kek hamurunu silikon muffin kalıbı yada kağıt kalıplara iki yemek kaşığı kadar koyun.


6. Mikrodalga fırında 640 watta 2 dakikada pişirin. 

7. Pasta kremasını paketin üstündeki tarife göre hazırlayıp, muffinler soğuduktan sonra üzerlerine istediğiniz şekilde dökün.
8. Pasta kremasının üstünü damla çikolata ve renkli pasta süsleriyle süsleyin.

9. Çocuklarınızla beraber afiyetle yeyin :)

24 yorum:

Özgen dedi ki...

Nefis olmuşlar yavruşlarının eline sağlık canım aferin onlara sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

maşallah çok tatlılar canım.ALLAH nazarlardan korusun.muffin çok güzel olmuş.miniklerin ellerine sağlık.öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine nede çok yakışmış MAŞALLAH
ee hamarat annenin hamarat kızı demekki bende onların bayramlarını kutluyorum o güzel yanaklarından öpüyorum
sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

çok sevimliler masallah..ellerine sağlık ayrıca bıcırların:)

Unknown dedi ki...

ben sizi yerim maşallah size nazarlardan korusun Rabbim sizleri.afiyet bal olsun inşallah:)

Unknown dedi ki...

allah nazardan saklasın ne güzel görüntüler bunlar:)
ellerine sağlık o minik ellerin.
afiyet olsun bayram çocuklarının:)

Sanattryemek dedi ki...

masallah size nazar degmesin,cok tatlisinz,muffinler guzel ama siz daha guzelsiniz;)

Unknown dedi ki...

Minik ascilarin kucuk ellerine saglik. Cok da guzel yapmislar..

İkiz Annesi dedi ki...

Allah ayırmasın güzelleri 41 kere maşallah:)Kareler harika çıkmış eminim çok lezzetli olmuştur afiyet olsun:)

Hayatın Tatları dedi ki...

ahh canlarım benim kız çocukları anneyle birlikte mutfakta vakit geçirmekten neden acaba hep mutlu olurlar. bizde de durum aynı çünki... o minik ellere sağlık nefis muffinler olmuş.

hanımanne dedi ki...

Maşallah Allah nazarlardan saklasın negüzel olmuştur:) onların elinden yemek ayrı bir zevk afiyet bal şeker olsun:))

minikkasif dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar ufaklıklarda baya marifetli maaşallah

minikkasif dedi ki...

Bu tarifi okuduktan sonra üşenmedim denedim. Benim mikro dalgamın modeli biraz daha düşük olduğu için muflinler 6 dk oldu ama oldu. Gerçektende çok lezzetli oldu bundan sonra piratik olarak kullanacağım sayende :)

Magia da Inês dedi ki...

Olá!
Passei para uma visitinha...
Seu blog é muito bonito e agradável.
Gostei das receitas... especiais e saborosas.

FELIZ PÁSCOA!!!✿°º
✿♫♫º

Beijinhos.
Brasil°º
• ♥♥♫° ·.

( ),,( )
(=':'=)
(,,)♥(,,)

olsada yesek suzan dedi ki...

güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni :)

minik kaşif,tarifimi deneyip memnun kalmanıza sevindim ayrıca teşekkürler...

magia da ınés, gratias ago :)

Tümay Öztürk dedi ki...

Canım ya çok tatlılar. Kocaman ellerine sağlık onların:)

YELDA dedi ki...

ÇOK ŞEKERLER HEM MUFFİNLER HEM SİZİN YUMURCAKLAR, İKİSİYLE BERABER MUTFAĞA GİRME CESARETİNİZE DE HAYRAN OLDUM :)))ELLERİNİZE SAĞLIK:))) BENDE ŞİMDİ MUFFİNLERİMİ FIRINA ATTIM PİŞSİN HEMEN TARİFİ GEÇECEĞİM BLOGUMA...

Unknown dedi ki...

ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK BU MİNİKLERİN ÇOK TATLILAR MAŞALLAH.. RABBİM UZUN SAĞLIKLI MUTLU ÖMÜRLER NASİP ETSİN İNŞALLAH..
SEVGİLERİMLE...

çeşnici Handan dedi ki...

Yerim ben bu bıcırıkları pek de becerikliler maşallah. Ellerine sağlık çok şekerler.

sarımutfak-hande dedi ki...

yerim onların o minicik ellerini :)))) maşallah çok şekerler ve becerikliler muffınlar çok güzel olmuş yaptıkları için onların fotoladığın için senin ellerinize sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

BEN ONLARI YERIMMMM KUZULARINA BAYILIYORUM .MAŞALLAHHH :))))))) CANIM MUFFINDE YAPARLARMIS.HEPINIZIN ELLERINE SAGLIK:)

fatma dedi ki...

maşallah yerim ben o elleri kimbilir ne kadar tatlı olmuştur o muffinler elleri hep tatlı şey tutsun inşallah bende bi gün ogullarımı mutfakta görürürüm

NESLiiCE dedi ki...

ay cok tatlilar allah bagislasin

Unknown dedi ki...

Peki normal firinda pisiremezmiyiz? Kac derecede kac dk? :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...