15 Nisan 2011 Cuma

MUTFAKTA MUHABBET SOFRASI


            Dün canım arkadaşlarım Çiğdem ve Sezgi bendeydiler. Bende mutfağa böyle bir masa hazırladım; çaylarımızı yudumlarken hem güzel güzel sohbet edelim  hem de sindire sindire mamalarımızı yiyelim diye. Masayı hazırladım tam çayları dökecekken aklıma geldi  fotoğraf çekmek, Çiğdem ve Sezgi otururken çekiverdim. Sağ tarafta oturan  Sezgi arkadaşım  6 aylık hamile, görünen o göbişte bebiş kızımızda bize eşlik ediyor. Benim şekerde onlara yan tarafımızda kurmuş olduğum minik masalarında döke saça yediler mamalarını :) Bol muhabbetli her ne kadar şekerler yüzünden arada sırada bölünsede, bol kahkahalı  ve bir hamile olunca  bol bebek sohpeti yapılan keyifli bir sofra oldu.
          Bu güzel günümü sizlerle paylaşmak istedim, hazırladıklarım oldukça pratik ve hemen hepimizin yaptığı basit tarifler. İstediğiniz tarifler olursa fırsat buldukça yazıp yayınlarım, şimdilik görüşmek üzere hoşçakalın....

JÖLELİ,BİSKÜVİLİ KEŞKÜL

 
KISIR

PATATESLİ KEK

TARÇINLI ve ŞEKER HAMURLU KURABİYELER

 
YOĞURTLU HAVUÇ SALATASI

17 yorum:

mine dedi ki...

ooooh tam olsa da yesek olmuş keyifli bir sohbetle olursa üstelik tadından hiç yenilmez : )

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ne güzel bolmuhabetli bir masa olmuş.Ellerinize sağlık...Hepsi birbirinden güzel

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerin saglik canim.Hepsi guzel olmus.joleli biskuvili keskulun tarifini de bekliyoruz.
Sevgilerimle...

Özgen dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın canım ellerine sağlık hayırlı cumalar sevgilerimle...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

jöleli keşkül çok hoş görünüyor.

canimçektipişirdim dedi ki...

hepsi çok güzel olmus cnm ama özellikle keskülün sunumuna bayıldım..

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerine sağlık canım.herşey harika olmuş.hayırlı cumalar.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

MUHABBETİNİZ VE DOSTLUĞUNUZ DAİM OLSUN.ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER.HAYIRLI CUMALAR.

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel görünüyor masan canım ellerine sağlık.
Muhabbetiniz bol olsun:)

yemekbiraşk dedi ki...

nefis bir sofra olmuş muhabbetde oluca tadına doyum olmaz:)
sevgilerimle...

Sanattryemek dedi ki...

joleli tatliya bayildim ;)

çeşnici Handan dedi ki...

Sohbetli masaların keyfi başka yenilen yemeklerin tadı daha da güzel oluyor. Sofranız nefis olmuş böyle sofralarınız daim olsun canım.

Hayatın Tatları dedi ki...

çok hoş bir masa olmuş herşey çok güzel görünüyor. ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın..hanımefendiye de hayırlı doğumlar diliyorum.masada yok yok ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

bir gün kapınızı aniden çalınırsa şaşırmayın benim o :) bu ne ya yapıp yapıp gösteriyosunuz ne "gelin sizde katılın"
ne de" ay canım canın çekmiştir"buyur sana da yapayım yok.bundan sonra yorum yok :)
şimdi eşime arayıp malzeme listesi yazdırılıp en az birinden yapılacak yoksa küsüp kenardan yaptıklarınıza bakıp iç geçirilecek:))

olsada yesek suzan dedi ki...

hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekküe ediyorum.

Sezobigo alemsin ama aşkolsun davet mi bekliyorsun yani çık gel neler neler yaparım sana :) beğenmene sevindim küsme canım benim...

ASLI dedi ki...

olsada yesem yani :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...