28 Mart 2011 Pazartesi

MISIR UNLU KOKOŞ KURABİYE

           
                 Bu tarifimi de Tuz-Biber Dergisi  Cup&cake ve Kurabiye Ödüllü Etkinliği ' ne yolluyorum. Herkese güzel bir hafta diliyorum.Sevgiler.....

MALZEMELER:
  • 250 gr margarin (bir paket oda sıcaklığında olacak)
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 yumurta (sarısı içi,akı dışı için)
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi(içine)
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 su bardağı un 
  • 2 su bardağı mısır unu
  • Hindistan cevizi (üzeri için)
YAPILIŞI: 
      
     1.  Yumurtanın akını ayırın diğer tüm malzemeleri karıştırıp kurabiye hamurunu yapın. 
     2.  Hamurdan ceviz büyüklüğünde yuvarlaklar yapıp  önce yumurtanın akına sonra hindistan cevizine bulayıp fırın tepsisine dizin. 
    3. 175 derecede 20-25 dakika pişirin.AFİYET OLSUN.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Mısır unlusunu hiç yapmadım.
Nefisss görünüyorlar.
En kısa zamanda denemeliyim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

mine dedi ki...

oh mis gibi ... ellerine sağlık
güzel bir hafta dileklerimle...

yedirenk dedi ki...

hım mısır unlu farklı olmuş,ellerine sağlık...

mutfagabuyrun dedi ki...

mısırunuyla kurabiye hiç denemedim ama görüntüye bakılırsa harika olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm çok hos olmus bu kokoslar ellerine sağlık..

muhabbetsofrasi dedi ki...

olsada yesek şimdi :)

Unknown dedi ki...

Suzan hanımcım ellerinize sağlık sımsıcak sevgiler.

Unknown dedi ki...

mısır unu yumuşakmı sert mi yapıyor?
ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım kurabiyen harika olmuş mısır unuyla nasıl oluyor merak ettim doğrusu sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

mmmm hem de mısır unlu:)) ağızda dağılmıştır kesin,afiiyet şifa olsun sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

mısır unlu hiç yemedim ellerine sağlık canım çok güzeller deneyeceğim bende

Unknown dedi ki...

BU KURABİYELERİ ÇOK SEVİYORUM. KOKOŞ KURABİYE DİYORUZ BİZ BU GÜZELLİĞE:))
ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE..

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor elinize sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...