4 Mart 2014 Salı

CILEKLI MAGNOLIA PUDING


        Ne zamandır yapmayı düşündüğüm instagramın meşhur lezzetlerinden biri olan bu pudingi nihayet bende yaptım. Dün aldığım malzemelerle iki şekerim çilekli şarlot isteyince bu pudingi yapmam bu sabaha kaldı. Sabah İlk işimde kalkıp yapmak oldu desem doğrudur. Tabi hemen blogluk fotoğraflarını da çektim, ben tarifi yazarken de şu anda şekerlerim pudingi yiyorlar, çok beğendiler çok, tamamdır o zaman :)


        Magnolia pudingin internette bir sürü benzer tarifi var  ama ben çok sevdiğim yemek vakti Aylin' imin  instagramda ki tarifi ile yaptım, harika oldular... Orjinali nasıl hiç yemedim ama içindeki kremadan dolayı çok lezzetli olduğu kesin. Muzlusunu da yapabileceğiniz bu tarifi denemenizi tavsiye ederim ki benim bundan sonra sık sık yapacağım kesin. 


MALZEMELER:

  • 1 litre süt
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 3 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı nişasta
  • 1 paket vanilya
  • 1 kutu krema ( 200 ml )
  • 1 küçük paket bebe bisküvisi
  • çilek
YAPILIŞI:
  1. Süt, yumurta sarısı, toz şeker, un ve nişastayı bir tencerede karıştırıp, karıştırarak koyulaşana kadar pişirin.
  2. Altını kapattıktan sonra arar ara karıştırarak vanilyayı ve kremayı ekleyip çırpın. Arada yine karıştırıp ılınana kadar bekletin.
  3. Bebe bisküvilerini rondodan geçirin.
  4. Ilınan pudingi kuplara puding, bebe bisküvisi, çilek şeklinde kat kat yapın. En üstüne bir adet çilek koyup süsleyin. Buzdolabında soğutup servis edin. Afiyet olsun...
NOT: Tatlının en üstündeki bisküvileri servis edeceğiniz sırasında dökerseniz daha iyi olur böylelikle yumuşamadan kıtırlığını kaybetmez...


14 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlık suzancım.:)
harika görünüyorlar.
şifa olsun kuzucuklarına..:)
sevgilerr tatlımm...:)

Eya dedi ki...

Sevgili Suzan hanim, Facebook´u boykot edip bloglari canlandirmak adina geldim ve yorum birakayim dedim. Görüntü sahane...eminim tadi da öyledir, ellerinize saglik. Sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

şekerlere şifa olsun daha da şekerleşsinler eline sağlık annesi

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Ben Krema yerine pasta kreması kullandım .Geri kalan tarif aynı Aylincimle.
Ellerinize sağlık
Afiyetle yiyin :)
Sevgilerimle

İlknur dedi ki...

Dūn gece ruyama girdi ;) ilk firsatta yapicam. Nefis olmus ellerinize saglik.

mutfagabuyrun dedi ki...

tablo gibi olmuş maşallah canım.uzanıp alasım geldi.ellerine sağlık.sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bu tarifi çok sıklıkla görüyorum özellikle muzlu olanını çilekli de çok hoş olmuş ellerinize sağlık afiyet olsun kuzucuklara sevgiler...

Unknown dedi ki...

bayıldım ellerinize sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

bende yaptım dün ama paylaşamadan bitti gitti :) eline sağlık canım nefis olmuş...

kalpkurabiye dedi ki...

ismi neden magnolıa acaba merak ettim doğrusu :)
ellerine sağlık görüntüsü şahane..
afiyetle..

Adsız dedi ki...

Her yerde gore gore sonunda dayanamadim ben de yaptim bu tatliyi.ama evdekiler yemedi.evet inanilir gibi degil ama begenmediler!! Hem onlara sinirimden hem emegime kiyamadim pek de guzel olmustu hepsini ben yedim..ooooffff ooofff 5 kupa cikmisti 3 gunde yedim bitti.ama ben rejimdeydim:((seni hic unutmayacagim magnolia, gormusken yazayim dedim;))

Aycan dedi ki...

ellerine sağlık canım bende yaptım da bloğa eklemeye üşendim valla :)

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çok harika görünüyor sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Nefis canım eline sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...