2 Nisan 2013 Salı

SOSİSLİ YILDIZLAR



        Oğlumun doğum günü için yaptığım ve çocukların kapıştığı bu oldukça pratik lezzetin ne yazık ki telaştan ancak bir tane fotoğrafını çekmişim. Yine oğlumun geçen seneki doğum gününde yaptığım sosisli lolipopların bu sefer yine aynı malzemelerle ama farklı görüntüde olan sosisli yıldızları sizde çocuklarınıza yapın bakın nasıl mutlu olacaklar...

MALZEMELER:
  • 2 adet yufka
  • 10-12 adet sosis
  • kürdan
  • kızartmak için bol sıvı yağ
YAPILIŞI:
  1. 2 yufkayı üst üste koyun ve ikiye katlayın.
  2. Kurabiye kalıbı ile ( ben yıldız şekli kullandım ) kesin.
  3. Sosisleri dilimleyin ve kürdana 3 yufka bir sosis, 3 yufka bir sosis şeklinde batırarak dizin.
  4. Kızgın bol yağda kürdanlı yufkalı sosisleri kızartın. Kızartırken yufka ve sosislerin kürdandan çıkmamasına dikkat edin. Afiyet olsun.

8 yorum:

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Sosis yenmiyor artık bizim evde ama sucukla olur mu acaba diye de düşünmekten kendimi alamadım..:)
Görüntü şeker olmuş, ellerine sağlık canım...

kalpkurabiye dedi ki...

emeklerine sağlık canımm:)
doğum günü menüsünün tamamı harika gördüm aşagıdaa:)

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

canım merhaba umarım iyisindir uzun süredir görüşemedik oğluşuna nice mutlu yaşlar diliyorum benim de doğumgünü resimleri aceleye gelmişti olur öyle şeyler..Ben de çok severim bunu çocuklar değil sadece bizim de bayıldığımız bir lezzet olur bu..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Hoş geldin canımcım sefalar getirdin.
eline sağlık şekerleri kuzucukları öptüm nasıllar

bırtutamkekik dedi ki...

yıldızları döndürr bize suzancımm..:)
ellerine sağlıkk canım.
öpüyorumm ki..;)

(¯`v´¯)
`·.¸.·´
¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥

ihlamurcum dedi ki...

Görüntü süper, çocuklar küçükken ne de çok yapardım.Sunumu yıldızlı hiç denememiştim, ben yuvarlak yapardım Suzan'cım.

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik olsun pratik ve guzel goruntu..

Unknown dedi ki...

Bende yaparım arada bu çıtırlardan..
Gerçekten çocuklar bayılıyorlar.
Ellerine sğalık canım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...