2 Nisan 2013 Salı

NİHAYET MERHABA ...



OĞLUMUN 4. DOĞUMGÜNÜNÜ KUTLADIK :)

      Nihayet merhaba dedim çünkü bir ayı aşkın zamandır blogumla ilgili sorunlar yüzünden sizinle hiç bir şey paylaşamadım. İlk zamanlar anlayamadım ve belki sorunlar kendiliğinden çözülür diye bekledim ancak düzelmeyince biraz uğraşarak çözdüm ve tekrar yazabiliyorum ne mutlu bana :)
       Tabi bu arada paylaşacak tarifler birikti ve 2 gündür nerden başlasam diye düşündüm durdum. İnsan bir müddet yazmaya ara verince tekrar başlaması düşündürüyor elbet...Geçen postumda bahsettiğim gibi sizlere oğlumun doğum günü masası ile tekrar kocaman bir MERHABA demeye karar verdim. Hadi bakalım buyurun neler yapmışız....





          Bu seneki temamızı oğlumun isteği üzerine çok sevdiği şimşek mcqueen olarak belirledik ve bu yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz her şeyi kendim hazırlayıp sevdiğimiz dostlarımızla beraber bu güzel günü kutladık. Süslemeler, yazılar, pasta ,kurabiye ve diğer ikramlar derken çok yoruldum ama değdi doğrusu. Gelelim ikramlara;


ÇİKOLATALI CUPCAKELER
Aslında üzerlerini şeker hamuru ile kurabiyeler gibi arabalı süsleyecektim ama yetiştiremedim. Bende krem şantiyi renklendirip bu şekilde yaptım.


SOSİSLİ YILDIZLAR
 Tüm çocukların yemek için kapıştığı çok pratik bir lezzet. 


RENGARENK MAKARNA SALATASI
Canım Müge' nin yapıp getirdiği harika bir salata.


SUCUKLU VE PEYNİRLİ BÖREKLER


KUMPİR SALATA
Biz büyüklerin kapışarak yediği :) son günlerde bolca yaptığım favori salatam.


SADE AÇMA


ŞİMŞEK MCQEEN PASTAMIZ ve KURABİYELERİ



Ve işte bu da doğum günü şekeri oğluşum benim. 

Canım oğlum, ikinci baharım, gözlerine bakınca içimi ısıtan, sıcacık gülümsemenle sarıldığında yüreğimi eriten, tüm yaramazlıklarına rağmen bambaşka bir aşkla sevdiğim, herşeyim mutlu nice nice yılların olsun.  Hayatımın en güzel renkleri sen ve ablan iyi ki varsınız Allah' a şükürler olsun, SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ :)

9 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

oğluşuna nice sağlıklı mutlu yıllar caım.parti süpermiş.menüde harika.ellerine sağlık.sevgiler.

Fransali Gelin dedi ki...

Allah hayirli omurler versin, sofrada muhtesem canim, Elllerine saglik :)

Şerife dedi ki...

Nice güzel günler görürsünüz inşallah doğum günü kutlu olsun paşanın

Handan dedi ki...

Herşey çok güzel gözüküyor. Oğluşuna nice güzel yıllar.

Adsız dedi ki...

mutlu yılar dilerim.. sunumlarında bir harika..

sevgiler..

Unknown dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum.İkramlar ve sunum çok güzel ellerinize sağlık,sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim oglunun dogum günü kutlu olsun Saglikli huzur dolu bir ömür boyu yillar .

NİRVANA dedi ki...

canım nice mutlu yaslara....dogum günü tariflerine de bayıldım...ellerine saglık...

fatma artan dedi ki...

Herşey pek de güzel görünüyor ellerinize sağlık, oğlunuzun da doğum günü kutlu olsun inşallah. Bir yakınımın oğlu için bu temaya uygun doğum günü hazırlıkları içerisindeyim. arkadaki doğum günü yazısı ve kapı posterini kendiniz mi yaptınız eğer öyleyse bana mail atma imkanınız var mı acaba?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...