18 Kasım 2014 Salı

BİR PAZAR GÜNÜ KAHVALTISI VE PIRASALI MISIR UNLU TUZLU KEK


     Günaydın :) En bi sevdiğimdir kahvaltı ve tabi kahvaltı sofraları hazırlamak hele de günlerden pazar ise pek keyifle yaparım her bir detayı. İşte bu da bir pazar günü iki şekerim ile yaptığımız kahvaltı masamız. Kesinlikle kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı....



      Bir gün öncesinden yaptığım pırasalı mısır unlu tuzlu kekin tarifini de paylaşmak istiyorum ben çok sevdim sizlerin de beğeneceğini umuyorum. Tarifime geçerken hepinize sevdiklerinizle nice keyifli sofralarda beraber olmanızı dilerim, mutlu günler....


MALZEMELER:
  • 5-6 adet pırasa
  • 1 adet havuç
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı mısır unu
  • 1 su bardağı un
  • 1 tatlı kaşığı tuz
YAPILIŞI:
  1. Geniş bir kap içinde yumurta,sıvı yağ ve yoğurdu iyice çırpın.
  2. Mısır unu, kabartma tozunu ve unu da ekleyip çırpın.
  3. İnce ince kıyılmış pırasaları, rendelenmiş havucu ve tuz da ekleyip karıştırın.
  4. Yağlanmış düz bir tepsiye ya da borcama bu karışımı dökün ve 180 derece fırında üzeri iyice kızarana kadar pişirin.
  5. Kek fırından çıkıp ılınınca dilimleyerek servis edin, afiyet olsun.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

çok lezzetli suzan,
tam benlik:)
eline sağlık

Unknown dedi ki...

bencede kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı.en sevdigim ögündür kahvaltı.ellerine saglık.

nisamla dedi ki...

eline saglık bende cok seviyorum hafta sonu kahvaltılarını aile olarak toplandığımız tek günler :)

Adsız dedi ki...

kahvaltı sofralarınız çok güzel ellerinize sağlık, ayrıca yuvarlak iplerden oluşan Amerikan servisleri daha öncede gördüm hatta internetten alış veriş yapayım alayım dedim bulamadım nerden ldınz nerde bulunuyor acaba çok koşlar

olsada yesek suzan dedi ki...

Adsız; çok teşekkürler servisler ikea' dan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...