21 Aralık 2013 Cumartesi

ÇİKOLATALI KREM ŞANTİLİ KURABİYE


      Krem şantili kurabiye tarifi paylaşmayan bir ben kaldım herhalde. Oysa ne çok kurabiye pişer bizim evde. Krem şantilerime kıyamadığımdan desem yalan olmaz :) Daha önce de tarifini paylaştığım  antep fıstıklı pudingli kurabiye gibi pudingle bir çok kez yaptım ve harika oluyor gerçekten. İstediğiniz krem şanti ile sade, çilekli gibi yapabilirsiniz bu kurabiyeleri. Orman meyveli krem şantili olan favorim ama çikolatalı krem şanti ile çay ve kahvenin yanına pek bi yakışıyor doğrusu.

      Şipşak misafir soframda ve daha önce bir kez daha yaptığımda çok beğenilen ; malzemesi sorulunca ne kadar basit ve harika diye tepki alan bu kurabiyeleri benim gibi denemek için çok beklemeyin derim, hepinize mutlu hafta sonları sevgiler...


MALZEMELER:

  • 1 kutu yani iki paket çikolatalı toz krem şanti
  • 3 su bardağı un
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 paket vanilya
YAPILIŞI:
  1. Toz krem şantileri, sıvı yağı , vanilyayı ve unu kontrollu olarak yavaş yavaş ekleyerek karıştırıp yoğurun.
  2. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin.
  3. Kurabiyelerin ortalarına birer tane boncuk şeker batırın. Yoksa koymayabilirsiniz.
  4. 170 derece fırında 15-20 dakika pişirin. 
  5. İsterseniz piştikten sonra üzerine pudra şekeri de serpebilirsiniz. Afiyet olsun.

2 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş
bu kurabiyenin kıvamını çok beğeniyorum bende
sevgiler

İlknur dedi ki...

ellerine sağlık canım
bende o çok bekleyenlerdenim.
açıkçası bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmiyordum.
bugün denedim vee benden tam not aldı.

şifalar olsun inşallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...