24 Aralık 2013 Salı

GÜN MASASI İKRAMLARI


      Kızımın sınıf arkadaşlarının anneleri ile 15 günde bir gün kahve günü yapıyoruz. Adı kahve günü ama ikramsız olmuyor tabi. Güne başlarken sınıf annelerimiz ile kararlaştırdık bir tatlı, bir tuzlu, bir salata olarak 3 çeşitten fazla olmasın diye ama bir tane fazla yaptım ben gene de... Gözümüze az geliyor herhalde bir çoğumuz hep sayıyı aşıyoruz ama yerken fazlası ile doyuyoruz tabi. Zaten biz hanımlara gün bahane, sohbet eşliğinde mamalar şahane geliyor. 
  Gün masamdaki ikramların blogumda tarifi bulunmayanların  tariflerini tek tek vereceğim. Hepsinin tariflerine fotoğrafların altında ki isimlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bakın bakalım neler yapmışım....


ÇİÇEK AÇMA     
 ( Sade açma olarak tarifi blogumda var aynısı, ancak bu patatesli ve şekli farklı olduğu için ayrıca yine de paylaşacağım.)

PANCARLI ARPA ŞEHRİYE SALATASI

   ISPANAKLI PASTA 
Bu sefer farklı olarak yalnızca dışını orman meyveli krem şanti ile kapladığım pastamın tarifi için adına tıklayın..

6 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

herşey çok güzel elinize sağlık ama ben peçeteyi ayrı beğndim :D

Betül EDEPLİ dedi ki...

Çiçek açma çok güzel görünüyor şeklini nasıl verdiniz acaba ?

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Her biri ayrı güzellikte ama ben özellikle pastaya vuruldum. Renkler muhteşem.
Sevgiyle kal.

Mutfaknotlari dedi ki...

hepside çok güzel görünüyor ellerine sağlık haklısın ikramsız olmuyor
sevgiler canım

CAFE MERCİMEK dedi ki...

hepside nasıl güzel gözüküyor öyle orda olmak istedim bir an :)

tatlı sefam dedi ki...

hepsı cok guzel olmus gelenler şanslı elıne sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...