9 Şubat 2012 Perşembe

ÇAĞIN'IN SÜNNET PASTASI ve MEVLÜT KURABİYELERİ

            Karlı, soğuk, bembeyaz bir  gün de hepinize sıcacık merhaba...Aslında doğum günümde yaptıklarımı paylaşacaktım ama bu pastanın ve kurabiyelerin arada kaynamaması için öncelik verdim. Sonra unutup, aman zamanı da geçti zaten deyip paylaşamayabiliyorum bazı yaptıklarımı ki inanın çok oldu ve arşivimde bekliyorlar, belki bir gün bu unutkanın aklına geliriz diye ....
          
             Arkadaşım Eylem'in yakışıklı oğlu Çağın için yaptığım sünnet pastasını elimden geldiğince yapmaya çalıştım. Eylem internetten beğendiği bir pastayı gösterip onun gibi isteyince benzerini yapmaya çalıştım bende. İçi kakaolu ve mavi renkli sade pandispanya; arası muzlu ve damla çikolatalı  sade krema ile yaptım. Sonuç olarak pastanın çok beğenilmesi beni çok mutlu etti.
            Bunlarda Çağın'ın mevlütünde dağıtılmak üzere yaptığım sünnet kurabiyeleri. Tek tek yapıp poşetleyip, süsledikten sonra hayran hayran bakıp  "ayy çok güzel oldular " deyip kendi yaptığı kurabiyeleri seven var mıdır acaba benim gibi :)
           
             Bu güzel pastayı ve kurabiyeleri henüz ekleyemedim ama diğer yaptıklarıma da bir göz atmak için  http://ikisekerlimutfagimm.blogspot.com/   a hepinizi beklerim...


18 yorum:

CANBOGAZDAN dedi ki...

cok guzel olmus canim. bunlari yapan ben olsaydim ben de senin gibi karsilarina gecip izlerdim Suzancim. Sen profesyonel oldun artik bence bu iste. Ellerin dert gormesin :) Şeyda

ASLI dedi ki...

suzi ne kadar güzel olmus ya...
ben de oglumun sünnet pastasini böyle istiyorum

marifet ellerimizde dedi ki...

suzan maşallahh sana gırıyorsun galıba...su seker hamuru ısıne:)))))))))))))hemde en alasından...

Unknown dedi ki...

Canım tabii kii seviceksin,emek verip yapıyorsun ve ortaya müthiş güzel lezzetler ve görüntüler çıkıyor.
Ellerine sağlık.
Harika olmuşlar.

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş canım.Ellerine sağlık.Harika şeyler çıkartmışsın ortaya.

kalpkurabiye dedi ki...

kutlarım tatlım:)
emeklerine sağlık..
cidden çok seviliyor ciddi bir emek ama:)

İkiz Annesi dedi ki...

Ellerine sağlık ne kadar da güzel olmuş ..

Pasta sarayim dedi ki...

Coook sirin olmus ellerine saglik canim.Sevgiler

caferengigül dedi ki...

Ne de güzel olmuş pasta.Yalnız kurabiye adamlar da bir harika...Sevgiler.

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Merhabalar..Pasta ve kurabiyeler çok güzel görünüyor..Gerçi blogunuzdaki bütün tarifler iştah kabartıcı ve ağız sulandırıcı..Birkaç şeker hamurlu pasta ve kurabiye denemişliğim var.Sizin kadar olmasalar bile insan gerçekten kendi yaptığı el emeği olunca karşısına geçip sevesi geliyor..Elinize sağlık.Sevgiler:)

Cempaka Kuning dedi ki...

visit & follow here.

Unknown dedi ki...

ellerinize saglik cok hoslar hayirli günler

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık suzancığım beyaz mavi uyumu çok hoş olmuş. sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık suzancım çok hoş görünüyor

Hayatın Tatları dedi ki...

offf offf süper bir pasta olmuşş. walla sen fena aştın kendini şekerim. Her aşamayı gözlemlemiş olmasam kesin bir geçmişi vardır bir yerlerden kurs falan almış derdim senin için.azimle nefis şeyler yapıyorsun tebrik ederim canım :)

zeymurancafe dedi ki...

emeklerıne sağlık canım cok guzel olmuşlar

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

Ben de bu kurabiye yapımını öğrenmek istiyorum, çok çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ben bunları yemeye kıyamam, tablo yapar asarım, kapı süsü yaparım, yemek masama koyarım, ama yiyemeeemm :) çok güzeller çoook :))), yeni paylaşılarda buluşmak üzere izlemedeyim :), sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...