30 Ekim 2014 Perşembe

KIZIMIN ARKADAŞLARI İÇİN KIZ PARTİSİ MASASI VE İKRAMLARIM



       Kızım sınıfındaki bir grup kız arkadaşı ile geçen sene ki gibi, sırayla hafta sonları toplanıp, gönüllerince oynadıkları onların dilinde kız partisi yapıyorlar. Geçen hafta da tatlı kızlarımı ben ağırladım ve bu masayı onlar için özel hazırladım. Hadi bakalım lezzetlere bir göz atın detayları tariflerle beraber vereceğim, şimdilik hayırlı akşamlar...


 Masamızda ki lezzetler  şöyle;

 PATATESLİ UNLU BÖREK

 ŞEKERLEMELİ TRUFFLE

 GÜLLÜ PASTA

 KARBONATLI POĞAÇA(SALAMLI)

YOĞURTLU MAKARNA SALATASI

4 yorum:

Nil dedi ki...

Küçük bir kız olmak istedim yeniden.

Hayatın Tatları dedi ki...

ayy bayıldım renklere ikramlıklara .. bende kızım için böyle ufak bir parti yapsam ne güzel olur :) sevinçden uçar kesin...

Adsız dedi ki...

çok şık, çok cici bir sofra olmuş. tam kızlara göre pembiş pembiş! :)) lezzetlerde nefis görünüyor ellerinize sağlık. afiyet olsun kızlara! :))

mutfagabuyrun dedi ki...

menü çok güzel ama tabaklara bayıldım canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...