10 Ağustos 2014 Pazar

3-2-1 POĞAÇASI



    Her halde bu poğaçaları bilmeyen yoktur, bir de benim blogumda tarifi olsun dedim. Hep söylüyorum ya bu poğaçalarda bir türlü fotoğrafını çekemediklerimden ama Giresun da yaptığımda fotoğrafladım sonunda...  Çok yaptığım, sevdiğim ve çok basit olan bu poğaçadan hiç yapmadıysanız bir kere deneyin sonra hep yapacaksınız. Hadi bakalım buyurun tarifime...


MALZEMELER:
  • 3 adet kabartma tozu
  • 2 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 5-5,5 su bardağı un
  • yarım kase galete unu
YAPILIŞI:
  1. Tüm malzemeleri yalnız unu azar azar ekleyerek elinize yapışmayacak yumuşak kıvamlı bir hamur olana kadar yoğurun.
  2. Ben arasına peynir koyup yaptım siz ister sade isterseniz arasına istediğinizi koyup, elinizle yuvarlak şekil verip yapabilirsiniz.
  3. Şekil verdikten sonra galete ununa bulayıp yağlanmış ya da yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin.
  4. 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Afiyet olsun.

14 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık suzancım çok ama çok güzel olmuşlar

Petrl dedi ki...

hemen deniyecegimm :) tesekkürler nefis görünüyorlar

deeptone dedi ki...

miribaaaaa. bi boş zamanınızda bloguma bakın olur mu. bugün yazdığım yazı size bi sürpriz amaaaa :))))

Pembe Kreasyon dedi ki...

Denemek istiyorum :)

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık ;))
3 karbonatlı bi tarif denemistim sonra ben deniz 2 ye düşündüm çünkü azcık acı oldu sanki :)))

Unknown dedi ki...

deep seni öyle güzel anlatmış ki koştum geldim:))
sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bu pogcayi cok goruyorum ama hic denemedim ben..elinize saglik..

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

HEMEN BİR TANESİNİ ALIP YEMEK GELDİ İÇİMDEN
ELLERİNİZE SAĞLIK

deeptone dedi ki...

ama bloguna baksan ya amaaa bissürü arkadşım geldi amaa yaaa :)iki şekerli mutfak :) şekerleri de öp ama benim içiin :)

deeptone dedi ki...

bissürü arkadaşımız geldiii. tatildesiniz herhalde. gelince bendeki yazınızı yorumları okuyup neşelenirsiniz kii :)

deeptone dedi ki...

düğün hayırlı olsuun. hoşgeldiniiz :)) çok tatlı oldu evet yazılar da. size de büssürü arkadaşımız geldi. şekerleri de mıncıklayın benim için :)

deeptone dedi ki...

ay paylaş tabii. herkes sevinsin seni seven okuyan :)

canan dedi ki...

merhabalar.yıllar önceki fotoğraflı pasta yazınızı okudum.gofret plakayı krem şanti yada krema üzerine denedinizmi acaba.yaptıysanız kısaca sonucu ve nasıl yaptığınızı anlatırmısınız. teşekkürler.

Mutfak Dili dedi ki...

Eline saglik olsun canim.. Bir tek ben kaldim denemeyen bu pogacayi.. Kremsantili pogaca da var bak onu da yapmadim..
Cok iyi oldu bu ara pogaca tarifi ariyorum zaten.. Yapmadiklarimi listenin basina alayim.. '
Harika gozukuyor ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...