25 Kasım 2012 Pazar

İKİ GÜZEL GÜN BİR ARADA


Aslınsa bu postu sabahtan hazırlamıştım ancak fırsat bulup paylaşamadım, biraz geç olsa da yine de paylaşmak istiyorum. Ne demişler, "geç olsun da güç olmasın."

       İki güzel ve anlamlı gün bir araya geldi bu gün. İlki  Aşure Günü, Allah herkesin yaptığı aşure ve duaları kabul etsin inşallah. Bende bu gün  aşuremi yaptım, tüm komşularıma dağıttım Allah kabul ederse... Aşure tarifimi ve fotoğraflarımı yarın paylaşacağım sizlerle. İkincisi ise öğretmenler günü ki; öncelikle kızımın öğretmeni için yaptığım kurabiyeleri paylaşmak, tüm öğretmenlerimizin bu güzel gününü kutlamak istedim. Biz okulumuzda cuma günü kutladık öğretmenler gününü. Öğretmenimize sınıf olarak bir hediye almıştık ama ben bir de bu kurabiyelerden yaptım öğretmenimize. Aslında değerli öğretmenlerimiz için ne yapsak az değil mi?


Başta başöğretmenimiz M.Kemal ATATÜRK olmak üzere tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü gönülden kutluyorum.


Milletleri kurtaranlar yalnız ve ancak öğretmenlerdir. Öğretmenden, eğiticiden mahrum bir millet, henüz bir millet adını alma yeteneğini kazanamamıştır.

- Mustafa Kemal Atatürk -




6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel bir hediye olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Allah ne verdiyse dedi ki...

iadeyi ziyeret geldim
kurabiyler cok sIk görünüyor masAllah
sevgilerimi biraktim güzel paylasimlarda bulusmak ümidi ile
muhabbetle

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık canım harika olmuş bu kurabiyelereminiki öğretmenlerimizde çok beğenmişlerdir, aşurenide yapmışsın maşallah arkadaşıma ALLAH kabul etsin, tadanlarada afiyet şifa olsun,selamlar sevgiler

Gurme Şirine dedi ki...

kurabiyelere bayıldım...
çok şekerler...
ellerine sağlık canım...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık kuzum harika:)))

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

ne güzel ne tatlı bir hediye olmuş böyle çok beğendim ellerine sağlık..Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...