18 Haziran 2014 Çarşamba

MİNİ KAHVALTI SOFRAM VE YUMURTA SALATASI



        Hepinize merhabalar... Hayırlısı ile bir eğitim-öğretim yılını daha bitirdik. İki şekerim karnelerini aldılar. Tüm öğrenci ve ailelerine karneleri hayırlı olsun ve iyi tatiller dilerim. Son zamanlarda hem kızımın doğum günü ile  hem üst üstte gelen siparişlerimden paylaşımlarım aksadı biraz telafi etmeye çalışacağım inşallah, gelen mesajlarınız ve sabırlı bekleyişiniz için çok teşekkür ederim :)

          Çok önceden hazırladığım kahvaltı sofram ile başlayalım bu güne bakalım. En sevdiğim öğündür kahvaltı, beni facebook ve instagramdan takip edenleriniz çok iyi bilirler. Keyfim yerinde ise sofrayı hazırlamaya ve uzun uzun oturup çay içmeye bayılırım. Yine böyle bir kahvaltı sofrasında çok basit ve bir çoğunuzun bildiğini düşündüğüm yumurta salatasını yapmıştım ve onu paylaşmak istiyorum sizlerle...

          Ölçülü olarak vermeyeceğim tarifi çünkü ölçüye hiç gerek yok. İstediğiniz kadar yumurta ile yapabilir, istediğiniz kadar yeşillik kullanabilirsiniz...Haşlanmış yumurtaları dilimleyin, içine taze soğan, maydanoz ve dereotunu doğrayın. Zeytinyağı, limon suyu ve istediğiniz baharatları ( (ben kimyon,kırmızı pul biber, karabiber kattım) katıp karıştırın ve afiyetle ve muhabbetle kahvaltınızı yapın... Sevgilerimle, hayırlı günler....

10 yorum:

Unknown dedi ki...

benimde en sevdiğim öğündür kahvaltı :) masa da mis gibi ellerine sağlık
kuzulara iyi tatiller :)

anne eli gibi dedi ki...

Kahvaötı için en sık yaptığım yumurta çeşitidir,çok severim.herşey harika görünüyor eline sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Cok nefis gözüküyor ellerine saglik canim :-)

Unknown dedi ki...

kahvaltı diye buna derim sabah olsa da kahvaltı yapsakk dedim resmen :))
blogumda makyaj malzemesi çekilişim var bekliyorum :) ellerine sağlık

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel görünüyor...

*mehtap dedi ki...

karneleri tebrik ederiz, başarılar..
kahvaltı bence de atlanmaması gereken en önemli öğün, eline sağlık.

Zeytinli dedi ki...

Çok şık görünüyor :)
Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
Sevgiler

günlük yaşamım dedi ki...

harika bir sofra olmuş elinize sağlık..

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Ellerine sağlık Suzancım herşey nefis kırmızıyla bir başka güzel olmuş
Afiyetler olsun:)

Adsız dedi ki...

puanlı kırmızı tabaklARI ve peçeteleri nerden aldınız?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...