29 Şubat 2012 Çarşamba

OĞLUMUN 3. DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ


 DENİZ SUALP'im 3 YAŞINDA :)
           Canım oğlum 11 Şubat ' ta üç yaşına girdi. Zaman ne çabuk geçiyor, daha dün gibi onu kucağıma ilk alışım. Bazen ne zaman büyüyecekler deyip acele etsem de aslında hiç istemiyorum büyümelerini, bu halleriyle o kadar tatlılar ki :) Ama büyüdüklerini görmek de ayrı mutluluk ve gurur. Büyürlerken hiç bir şeyi atlamayıp, bizim için ne kadar değerli ve özel olduklarını  hissetmelerini istiyorum. Kızımın " anne sen bizi ne kadar çok seviyorsun, bizim için neler neler yapıyorsun ", demesi var ya işte bu her şeye bedel. Bu yüzden  çocuklarım için doğum günü partisi yapmayı ve hazırlanmayı çok seviyorum. Telaşlı, koşturmacalı, heyecanlı ve tabi ki yorucu olsa da ilerde bunları güzel anılar olarak hatırlamaları açısından çok önemsiyorum doğum günlerini. 
         

           Gelelim neler yaptığımıza...Aslında ben  arabalı tema ve pasta düşünmüştüm hani şu şimşek mcqueen varya, ama oğlum her gün izlediğinden olsa gerek miki fareyi isteyince elimizde de kızımın doğum gününden  ( bakınız... tık... ) kalan miki fareli set varken tamam dedim. Pastayı da miki fare resimli gofret plaka kullanarak yaptım. Tarifini ve nasıl yaptığımı paylaşacağım sizlerle inşallah. Bir de miki fareli kalıp bulsaydım kurabiyeleri yapmak için ama bulamadım ben de araba şeklinde ve değişik bir renk olsun diye mavi  renk yaptım kurabiyeleri.


            İşte doğum günü masamız ve ikramlarımız. Kızımın doğum gününde ki gibi tatlı tuzlu diye ayırmadım. Hepsini bir arada sundum. Menüyü daha çok çocukların hoşuna gidecek türden şeylerden yaptım. Sosisli lolipoplar ve bonibonlu muffinler gibi ve düşündüğüm gibi de oldu tatlı çocuklarımız tarafından hemen tüketildiler... 

 Şekerlerimin bloguna ( tık ) bakıp diğer fotoğrafları da görebilirsiniz.


İşte doğum günü menümüz... Hepsinin tarifini paylaşacağım sırayla, buyrun bakalım;

UĞURBÖCEKLİ KANEPELER

ZEYTİNLİ ÖRGÜLÜ ÇÖREK
PORTAKALLI BALPARMAK TATLISI

ÇİLEKLİ PUDİNGLİ MUFFINLER

SOSİSLİ LOLİPOPLAR

KÖRİLİ MERCİMEK KÖFTESİ

GARNİTÜRLÜ PATATES ÇANAKLARI

TRUFFLE

PEYNİRLİ KUŞ YUVASI BÖREĞİ
ARABALI DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

MİKİ FARELİ DOĞUM GÜNÜ PASTAMIZ
Canım oğlum iyi ki doğdun, seni çok seviyorum...

27 yorum:

umutluhayat dedi ki...

paşamıza uzun ve mutlu ömürler dilerim.hazırlıklar muhteşem olmuş.daha nice güzel doğumgünleriniz olsun.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

hayırlı uzun ömürler dilerim canım çok öptüm oğluşunu ve seni sevgiler
masada muhteşem ellerine sağlık

olsada yesek suzan dedi ki...

umutlu hayat ve fatma; çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için sevgiler...

oytunla hayat dedi ki...

nice mutlu, sağlıklı yaşlar olsun...

pembe kekik dedi ki...

Mutlu yıllar.Sağlıklı uzun ömürler.Ellerine sağlık çok şirin ve güzel bir sofra olmuş.Çeşitlerin mükemmel.Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

aaayyy aayyyy ılk gordugumde küçücüktü o zamandan belliydi nasıl olacağı diyemicem cok sessiz ve sakindi ama şimdiki halleri daha bi güzel kesin çocuğum kız olmasına rağmen oğluna benzeyecek iç geçirerek baktığım tek çocuk çok özledim en kısa zamanda geleceğim :)))

sarımutfak-hande dedi ki...

maşallah hepsi çok güzel ellerine emeklerine sağlık suzancım oğluşa sağlıklı uzun bir ömür dilerim
sevgilerimle....

Tarkanın Annesi dedi ki...

Harika olmuş herşey iyiki doğmuş Alp'de bizde annesinden bu sofraları fikir olarak edinebiliyoruz. Çok tatlısınız.

Nigar SARGIN dedi ki...

Nice mutlu yaşlar dilerim canım doğum günü kutlu olsun prensinin allah uzun ömürler versin inşallah...)

bırtutamkekik dedi ki...

maşallahh subhanallahh kuzucuğaa:)
nice sağlıklı güzel yaşlar diliyorum sevdikleri ile beraber:)
güzell ve fedakar anneninde ellerine sağlıkk:)
ne güzell mamalar hazırlamış böylee..
emeklerine sağlık suzancım:)
hepsii harika görünüyor..
muhabbetle öpüyorum canım..

olsada yesek suzan dedi ki...

oytunla hayat; amin çok teşekkür ederim..

özim; sana ne diyeyim bilmem emin misin kızının oğluma benzemesi konusunda tatlığı tamam da yaramazlığı benzemesin sakın :) canım bende çok özledim görüşmek üzere çok sağol....

sarı mutfak hande; amin çok sağol Handecim :)

tarkan'ın annesi; çok teşekkür ediyorum beğenmenize çok sevindim :)

baharatın kızı; amin çok teşekkür ederiz :)


bir tutam kekik; çok sağol canım sevgiler benden de....

ZYNP dedi ki...

nice mutlu yıllar.hepsi çok güzel olmuş.ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Yakışıklıya Allah uzuuun,sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah canım..
Nice sağlıklı yaşlara..
Biribirinden güzel lezzetler haırlamışsın..
Ellerine sağlık.
Nefiss görünüyorlar.
Öpüyorum canım..

Adsız dedi ki...

Suzancığım, merhaba.İadei ziyarete geldim:) Bu güzel mutfağın 3şekerli olmadığına emin misin, bana 3 şekerli geldi.Doğum günü kutlu olsun güzel evladımızın. Allah esirgesin, muradlarını görmeyi nasip etsin.Hep kutlama sofraları olsun.Sevgiler.

sibel özmen dedi ki...

Rabbim sağlıklı hayırlı nice yaşlar nasip etsin ayrıca, ellerinize sağlık
hepsi çok güzel görünüyor sevgiler..)

inciÇiçeği dedi ki...

sağlıklı,mutlu nice güzel yıllara inş.oğlun çok şanslı bu kadar çok özenen bu kadar lezzetli şeyler yapan bir annesi var ona en büyük hediye sen olmalısın:))

mutfagabuyrun dedi ki...

denize nice sağlıklı uzun bir ömür diliyorum canım.sevgiler.

Adsız dedi ki...

sevgili arkadasim ellerine saglik
hepsi birbirinden sahane gözüküyor
oglusunun yas gününü kutlarim daha nice nice saglikli mutlu yaslar dilerim
sevgiler:))))

Swotpisces dedi ki...

iyi ki doğmuşşş oğlunuz, maşallah...

Unknown dedi ki...

bunlarin hepsini senmi yaptin?
amaniinnn....

daha nice senelere insallah....

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Allah hayırlı ömürler versin.Ellerine sağlık canım.

Havva dedi ki...

Allah nice yaşlar nasip etsin.. Doğum günü kutlu olsun Paşanızın.. Menü de şahane ötesi ellerinize sağlık...

Hayatın Tatları dedi ki...

hay maşallah şekerim bu nasılbir masa.. ellerine sağlık. oğluşunun da yeni yaşı hayırlı olsun.

siyah kuğu dedi ki...

nice mutlu yıllara inşALLAH,harika bir masa ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

canım sofrana diyecek kelime bulamıyorum tek kelime ile müthiş ellerine sağlık. eee insanın becerikli annesi olunca doğumgünleride böyle ihtişamlı oluyor.
ellerine sağlık nice mutlu yıllar paşanada:)

Unknown dedi ki...

nıce mutlu yıllara oglusuna..
oy oy yıne dokturmussun suzancım ellerıne emegıne saglık..

Adsız dedi ki...

Herşey çok güzel .gözüküyor acaba pastanın fiyatı kaç paraydı benimde oğlumun doğumgünü var pasta tam istediğim gibi yazarsanız sevinirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...