26 Aralık 2011 Pazartesi

MEVLÜT KURABİYELERİ ve HEDİYE PAKETİ PASTAM


2011 'in son haftasında herkese merhaba;

      Şeker hamuruna iyice elim alıştı artık. Geçtiğimiz hafta sonu Çiğdem'in  mevlütü vardı . Onun için  ev şeklinde kurabiyeler yaptık  beraber şeker hamuru ile kapladık; güzelce paketledik ve mevlüt de dağıttık. Kurabiyelerimiz renk renk gerçekten çok güzel oldular ve çok beğenildiler herkes tarafından. Canım arkadaşımın evi için yaptığı bu mevlütü tekrar Allah kabul etsin diyorum.

       Gerçekten bu şeker hamuru insanda bağımlılık yapıyor çok iyi anladım bunu.  Yaptıkça yapasım geliyor,  bir bahane olsa da yeni modeller denesem diyorum . Bir  de şeker hamurlu kurabiyelerin ve pastaların neden bu kadar pahalı olduğunu anladım, çünkü öyle beş dakikada yapılacak bir şey değil, çok detaylı bir iş ve çok emek istiyor gerçekten. Benim gibi  zevk alarak yapanlar için yorucu ama zevkli bir uğraş, yok eğer hemen sıkılanlardansanız hiç bulaşmayın derim doğrusu.

       
           Bu arada siparişler almaya başladım. İlk önce pasta siparişi aldım . Ne zor şeymiş sipariş pasta yapmak. Hiç öyle dışarıdan göründüğü gibi kolay değil. Ama Allah'tan sorunsuz teslim ettim ve çok beğenildi. İşte bu en güzel ve zevkli yanı , insan yaptıkları beğenilince unutuyor sanki yorgunluğunu ve mutlu oluyor :) Daha önce yaptıklarımı görmek istiyorlar sipariş verenler, bu yüzden sadece şeker hamurlu pastalarımın ve kurabiyelerimin olduğu bir blog hazırlıyorum. Nasıl yetişeceksem artık bilemiyorum. Bitince bunu da paylaşacağım sizlerle. Kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte Allah utandırmasın inşallah. Benden haberler bu kadar şimdilik görüşmek üzere sevgiler... 

24 yorum:

memolininannesi dedi ki...

cicili bicili olmuşlar...
ellerinize sağlık
olsada yesek:)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende yapmayı çok istiyorum kursuna gitmeden olmuyor herhalde.

ayrıca kurabiyeler ve pasta harika görünüyor ellerine sağlık...

olsada yesek suzan dedi ki...

memolinin annesi; çok teşekkür ederim..

Şehrinaz; istersen yapabilirsin canım ben kursa gitmedim elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum işte, çok teşekkür ederim...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şeker olmuş adı gibi canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

bahar006 dedi ki...

Harika görünüyorlar, ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Canım Allah hayırlı ve bol kazaçlar nasip etsin..
harika görünüyorlar kurabiyeler ve pasta..
Pembiş pembiş bayıldııııım..
Ellerine sağlık canım..

Herdemlezzet ~Arzu~ dedi ki...

harika gorunuyorlarrrr... ellerine saglik...:)))

Unknown dedi ki...

suzancığım Allah yardımcın olsun. Allah hiçbirimizi utandırmasın. ama ben sana güveniyorum sen bunun da altından kalkarsın eminim. Pastan ve kurabiyelerin çok güzel olmuş. Sevgiler

Hayatın Tatları dedi ki...

pasta da kurabiyelerde süper olmuş ellerine sağlık. harikasın walla tebrik ediyorum seni,

Tümay Öztürk dedi ki...

Wawwww ellerine sağlık! Bu da ayrı bir beceeri bence. Hele pasta nefis duruyor:)

olsada yesek suzan dedi ki...

sevda ve bahar 006; çok teşekkür ederim..

hayat cafe;amin canım çok sağol...

herdem lezzet; çok teşekkürler :)

tombul tarifler;desteğin ve güzel yorumun çok sağol çok mutlu ettin beni :)

hayatın tatları; çok teşekkürler canım...

Noblesse dedi ki...

Allah kabul etsin, kurabiyelerde pastada muhteşem görünüyor.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SUZANCIM ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR. SENDE HOŞGELDİN ŞEKER HAMURU DÜNYASINA:))

Tinimini Kurabiye dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor :))))

zeymurancafe dedi ki...

cok guzel canım yaaa cok sevıyorum bu pasta ve kurabıelerı ne guzel oluyolar

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Allah kolaylık ve hayırlı kazançlar versin

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Şeker hamuru annelerin play dough u bence:)) ben de çok seviyorum ama sabır istiyor özen istiyor doğru demişsin, ellerine sağlık nefis gönderiyor. Ev şeklinde kalıp var mı kare ve üçgen birleşimi mi evler çok hoşuma gitti de:))

olsada yesek suzan dedi ki...

Tümay Öztürk ; çok sağol canım güzel yorumun için...

noblesse; amin çok sağol...

olsada yesek suzan dedi ki...

nilayın sihirli elleri;hoşbulduk Nilaycım sağol...

tinimini kurabiye; teşekkür ederim...

zeymuran; sağol canım bence de çok güzel oluyorlar...

böğürtlen taneleri; amin canım çok sağol...

olsada yesek suzan dedi ki...

kaymaklı kadayıf; evet bende katılıyorum sana oyun hamuru gibi stres atmakta birebir anneler için :)
ev şeklinde kalıpla yaptım canım çok sağol...

Pasta sarayim dedi ki...

Canim,cok cok güzel ve sirin olmuslar ellerine emegine saglik.
Sevgiler

İkiz Annesi dedi ki...

Bayıldım ellerine sağlık canım çok hoş olmuşlar..

birincisin dedi ki...

pastan da kurabiyeler de çok hoş olmuş.Maşallah vallahi, ben şeker hamurunu henüz denemedim yapamam gibi geliyor ellerine sağlık.sevgiler:)

minikkaşif dedi ki...

çok güzel görünüyolar ellerine sağlık pastanın görüntüsüne bayıldım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...